Bakar mig i form!

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Susanna - 13 oktober 2010 20:32

I morse när jag vaknade såg jag värre ut än på mycket länge. Uppsvällda ögon, stor röd ond finne mitt på kindbenet, håret mycket välfriserat av kudden. Halsen kändes tjock och rösten fanns knappt. Därför kändes de extra kul att kliva upp klockan 06.40 för att roa Samantha Strax innan kl 11 så var Samantha helt slut (jag också för den delen) och jag sa att vi skulle gå och lägga oss en stund. Det tog inte många minuter innan hon sov. 2½ timme senare ringde mitt alarm på mobilen som jag ställt utifall att vi sover så länge. Så tur var väl det! Upp och hoppa, fixa frillan, spackla fejset, på med något sånär rena kläder. Iväg mot Kalix då vi hade tid på både bvc med Michelle och mvc för mig på efterkontroll. Mikael mötte oss på VC och han tog minstingen till bvc medan jag rusade iväg mot labbet.

På vägen hem så stannade jag till vid Sibylla i Sangis för att köpa hem middag till oss och jag kan ärligt säga att det var riktigt gott!


Medan jag själv tagit det rätt lugnt med endast lite plockning, städning och tvätt så har Mikael och Samantha har idag bytt till vinterdäck på båda bilar. Nu kan snön komma!


Nu ska en thé kopp avnjutas. Huvudet värker runtom, kroppen ömmar och halsen svider. Fantastiskt roligt att vara sjuk.

 
 
Ingen bild

Bettan

13 oktober 2010 21:19

Jag vet precis hur roligt det är :(
Skönt att du fick sova en stund idag iaf, det behövde du nog

 
johanmittisangis

johanmittisangis

13 oktober 2010 21:24

Sibylla i Sangis de gillas=);)

http://www.nogg.se/johanmittisangis

 
Erika(jyringen)

Erika(jyringen)

13 oktober 2010 21:36

vad spännande att du tagit upp bloggandet igen =)

http://jyringen.blogg.se

 
Jonna

Jonna

13 oktober 2010 21:36

Åh vad kul att duhar börjat blogga :) En rolig sysselsättning under tiden man är hemma , nog ör att ha det man gör ändå ;)

Kul att du kommit igång m träningen oxå. Är grymt sugen att börja Zumba, det ser ju för roligt ut :D

krya på er nu ! KRAM

http://jjonnaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 6 oktober 2011 15:43

  Ljus botten Jordgubbs- samt vaniljmousse (är populär fyllning just nu :) Smörkräm Täckt med SP/Marsipan 50/50 Dkorationer i SP ...

Av Susanna - 25 september 2011 15:33

  Barbietårta Glasscreme och bär spacklad med smörkräm täckt med SP samt Marsipan   Spiderman tårta Glasscreme med bär spacklad med smörkräm täckt med marsipan/SP blandning         Traktortårta Grädde och bärtårta ...

Av Susanna - 20 augusti 2011 19:08

Till vårt kalas imorgon då vi ska fira Lilla Michelle´s 1 års dag samt Samanthas 4 års dag har jag gjort tårtor. Det var ett tag sen sist :)   Michelle´s tårta!    Ljus botten Jordgubbsmousse Mango- och passionsfruktmousse Spacklad med ma...

Av Susanna - 26 april 2011 10:41

Det har blivit lite glest mellan inläggen... men så blir det ibland! :) Har iaf bakat och här kommer lite foton!     Banan CC´s med banansmörkräm         En sockerkaka med banansmörkräm, grädde och hallonsylt. Guldfärgad och vac...

Av Susanna - 31 mars 2011 17:34

Igår slängde jag ihop en bärpaj som verkligen är supergod och krämig! Bäst är den när den fått stå sig en eller två dagar. *mums!* Jag gör den på blåbär, trots att man skulle kunna använda vilka bär man än vill!         Med en klick (eller ...

Presentation

Snart 30 åring som lever familjeliv i Nikkala med 2 barn och sambo. Mindre spännande vardagsliv inkluderar barn, träning och bakning!
Har Ni funderingar eller frågor? Ja då mailar Ni mig på susanna.laine@hotmail.com ! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Räknare :)

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards